måndag 17 mars 2014

Garagets loft har fått golv.

Kanske inte hänt så mycket här på ett tag men det mesta har fått vänta som man tänkt gör efter som det varit mycket sjukdom i huset. Men i helgen så blev det projekt som vi väntat länge på ett golv på loftet så vi kan ställa upp lite saker från garaget så det går att få in bilen som det är tänkt med garage. Får än en gång tack min snälla pappa för hjälpen. Projektet började i onsdags då jag svängde in på XL Bygg som har sitt på vägen hem, frågade om priser å så vad man skulle ha, till slut så bestämde jag mej för vad jag ville ha men hur skulle man få hem det. Inga problem jag beställde allt och ett släpp fick jag låna gratis och allt skulle plocks och läggas på släppet. Så i fredags var jag tillbaka för att hämta virket å där står släppet packat å klart, betala och sedan bara å krocka för för att köra hem allt. Så ska service vara kanon. Tack XL Bygg AB Jönköping.

Innan golv
Under konstruktion
Under konstruktion
Klart







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar